www.srbija-info.yu/vesti | |||||||||||||
|
|
||||||||||||
Edukacija o ciljevima privatizacije kroz "Početak za imetak" 07. septembar 2001.
- Proces privatizacije trebalo bi da ostane u glavama svih građana - rekao je Vlahović i označio početak promotivno edukativna kampanja Ministarstva za privredu i privatizaciju "Početak za imetak", koja za cilj ima informisanje najšire javnosti o procesu privatizacije. Privatizacija je jedan od najvažnijih elemenata ekonomskih reformi i kako je naglašeno na konferenciji za novinare u Vladi Srbije, predstavlja dugoročno ozdravljenje srpske privrede i opšte poboljšanje životnog standarda, što je i osnovna poruka slogana "Početak za imetak". U narednih tri meseca, kroz niz promotivnih aktivnosti, program će biti predstavljen da bi se nivo razumevanja podigao "jer svi treba da stanu iza cilja, a to je moderna srpska ekonomija".
- Dosadašnje praćenje medija vezano za donošenje Zakona o privatizaciji i stvaranja Agencije za privatizaciju nije rezultiralo adekvatnom informisanošću, niti dovoljnim razumevanjem. Zato je ovo pre svega edukativna kampanja i ukoliko za ova tri meseca ne postignemo zadovoljavajuće rezultate, nastavićemo sa njom - rekao je Vlahović, objašnjavajući da je u sloganu upotrebljen imetaka "jer je to srpska reč za kapital". Ministarstvo će, kako je naglašeno danas, svoje aktivnosti podeliti u nekoliko koloseka. Milion edukativnih slikovnica o privatizaciji i njenim metodama narednih dana naći će se u sandučićima građana Srbije. U ponedeljak, 10. septembra u centru "Sava" organizovaće se prezentacija programa a među gostima trebalo bi da se nađu poslovni ljudi iz Srbije, diplomatski kor, potencijalni investitori, predstavnici inostranih banaka I najvažniji donaTORI. Kampanja "Početak za imetak" uključuje i emitovanje promotivnih spotova i postavljanje bilborda. Planirane su i šire publikacije na engleskom jeziku, koje će se dostavljati privrednicima, ali i našim ambasadama u inostranstvu, kao i diplomatskim predstavništvima najznačajnijih zemalja u Beogradu. Prema rečima ministra za privredu i privatizaciju, predviđeno je da na državnoj televiziji započnu dvočasovne emisije, a tokom kampanje biće organizovani brojni seminari i savetovanja sa predstavnicima sindikata, menadžmenta preduzeća, predstavnicima lokalnih zajednica. - Celu promociju želimo da organizujemo kroz lične kontakte i zato sledeće nedelje krećemo u turneju, tokom koje ćemo obići 50 najvećih gradova širom Srbije. Nećemo ostati u kancelarijama i salama, već ćemo organizovati štandove, na pijacama, trgovima, gde ćemo građanima objašnjavati šta predstavlja tender a šta aukcija - rekao je Aleksandar Vlahović.
|
|||||||||||||
[ Naslovna | Enciklopedija | Cinjenice | Vesti ] 1997, 1998, 1999, 2000 Ministarstvo za informacije Republike Srbije Email: mirs@srbija-info.yu |