www.srbija-info.yu/vesti  
POLITIKA
KOSOVO I METOHIJA
EKONOMIJA
KULTURA
SPORT

Print this page!

Naslovna Cinjenice i statistika Vesti Pretraga

Edukacija o ciljevima privatizacije kroz "Početak za imetak"
07. septembar 2001.

Ministar za privredu i privatizaciju Aleksandar Vlahović
Ministar za privredu i privatizaciju Aleksandar Vlahović
Beograd, 7. septembar 2001. godine - Ministar za privredu i privatizaciju Aleksandar Vlahović i njegovi saradnici današnju konferenciju za novinare započeli su sa kačketima na glavi.

- Proces privatizacije trebalo bi da ostane u glavama svih građana - rekao je Vlahović i označio početak promotivno edukativna kampanja Ministarstva za privredu i privatizaciju "Početak za imetak", koja za cilj ima informisanje najšire javnosti o procesu privatizacije.

Privatizacija je jedan od najvažnijih elemenata ekonomskih reformi i kako je naglašeno na konferenciji za novinare u Vladi Srbije, predstavlja dugoročno ozdravljenje srpske privrede i opšte poboljšanje životnog standarda, što je i osnovna poruka slogana "Početak za imetak". U narednih tri meseca, kroz niz promotivnih aktivnosti, program će biti predstavljen da bi se nivo razumevanja podigao "jer svi treba da stanu iza cilja, a to je moderna srpska ekonomija".      

"Vruća" jesen

Govoreći o trenutnoj situaciji, ministar Vlahović je istakao da je do sada započeto sa 20 tendera, da sledeće nedelje još 11 preduzeća ulaze u tenderski proces. Do kraja godine trebalo bi započeti i sa aukcijom za tri do četiri preduzeća.

- Čeka nas "vruća" jesen kada je u pitanju privatizacija. Očekujemo prve uspehe, nove šanse I zaokret kompletnog ambijenta u privredi koji će privući strane investitore - rekao je ministar na konferenciji za novinare, dodajući da do kraja godine najavljenih 330 miliona maraka nećemo "zaraditi", jer se privremeno odustalo od privatizacije tri cemantare. Vlahović, međutim, očekuje bitiniji priliv novca već početkom naredne godine.

- Dosadašnje praćenje medija vezano za donošenje Zakona o privatizaciji i stvaranja Agencije za privatizaciju nije rezultiralo adekvatnom informisanošću, niti dovoljnim razumevanjem. Zato je ovo pre svega edukativna kampanja i ukoliko za ova tri meseca ne postignemo zadovoljavajuće rezultate, nastavićemo sa njom - rekao je Vlahović, objašnjavajući da je u sloganu upotrebljen imetaka "jer je to srpska reč za kapital".

Ministarstvo će, kako je naglašeno danas, svoje aktivnosti podeliti u nekoliko koloseka. Milion edukativnih slikovnica o privatizaciji i njenim metodama narednih dana naći će se u sandučićima građana Srbije. U ponedeljak, 10. septembra u centru "Sava" organizovaće se prezentacija programa a među gostima trebalo bi da se nađu poslovni ljudi iz Srbije, diplomatski kor, potencijalni investitori, predstavnici inostranih banaka I najvažniji donaTORI.

Kampanja "Početak za imetak" uključuje i emitovanje promotivnih spotova i postavljanje bilborda. Planirane su i šire publikacije na engleskom jeziku, koje će se dostavljati privrednicima, ali i našim ambasadama u inostranstvu, kao i diplomatskim predstavništvima najznačajnijih zemalja u Beogradu. Prema rečima ministra za privredu i privatizaciju, predviđeno je da na državnoj televiziji započnu dvočasovne emisije, a tokom kampanje biće organizovani brojni seminari i savetovanja sa predstavnicima sindikata, menadžmenta preduzeća, predstavnicima lokalnih zajednica.

- Celu promociju želimo da organizujemo kroz lične kontakte i zato sledeće nedelje krećemo u turneju, tokom koje ćemo obići 50 najvećih gradova širom Srbije. Nećemo ostati u kancelarijama i salama, već ćemo organizovati štandove, na pijacama, trgovima, gde ćemo građanima objašnjavati šta predstavlja tender a šta aukcija - rekao je Aleksandar Vlahović.


 


[ Naslovna | Enciklopedija | Cinjenice | Vesti ]
  1997, 1998, 1999, 2000 Ministarstvo za informacije Republike Srbije
Email: mirs@srbija-info.yu